جستجو

خدمات ناب

بهبود فعالیت‌های اداری و خدماتی به کمک نقشه ‌برداری جریان ارزش
55,000 تومان
decrease increase
اشتراک گذاری

آیا می‌دانید درصد بالایی از کارهای دفتری و خدماتی اتلاف هستند؟ پس چرا آن‌ها را حذف نمی‌کنیم؟!

واقعیت این است که دیدن، شناسایی و حذف اتلاف در فعالیت‌های دفتری و خدماتی بسیار مشکل‌تر از خط تولید است. و همین واقعیت ضرورت وجود ابزاری را نشان می‌دهد که با آن بتوانیم در این فعالیت‌ها اتلاف را ببینیم، ریشه آن را شناسایی کنیم و برای حذفش یک برنامه اجرای اولویت‌بندی شده داشته باشیم.

کتاب حاضر همه آنچه را که برای ترسیم جریان ارزش خدماتی نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب به صورت کارگاهی طراحی شده یعنی هم خودتان می‌توانید از آن استفاده کنید و هم می‌توانید آن را به دیگران آموزش دهید. هر بخش از کتاب با یک تصویر همراه است که نشان می‌دهد در کدام مرحله از دوره هستید، کدام مراحل را گذرانده‌اید و مرحله‌ بعدی کدام است. زیر هر صفحه قسمتی در نظر گرفته شده است تا بتوانید یادداشت‌‌های خود را در آن درج کنید برای تمرینات عملی هم، صفحات سفیدی در نظر گرفته شده است تا بتوانید نقشه‌ جریان ارزش را در آن‌ها بکشید. در پایان هر مبحث نیز یک کوئیز کوتاه آمده است. هر کوئیز، شامل چند سوال چهار گزینه‌ای است که کمک می‌کند تشخیص دهید آیا نکات اصلی مبحث را درک کرده‌اید یا نه. مهم نیست که شما یک شرکت تولیدی هستید یا یک شرکت صرفا خدماتی. کتاب خدمات ناب، در هر دو صورت برای شما یک ضرورت است.

مشخصات محصولات
نویسنده مؤسسه لين اینترپرایز
مترجم کاظم موتابیان
سال انتشار 1398
نوبت چاپ اول
نوبت ویرایش اول
صفحه 172
قطع رحلی
Filters
Sort
display